Udržitelnost
Čtení na 3 minuty

Greenwashing: Jak zelený je váš produkt?

Se stoupajícím počtem spotřebitelů, pro něž je ekologický dopad výrobků a služeb podstatným kritériem při nákupu, stoupá i počet firem, jež se na tomto společenském posunu snaží profitovat. Ne vždy to však s námi zákazníky “myslí upřímně”. Jaká rizika fenomén greenwashingu skrývá a dá se mu z pozice zákazníka úspěšně bránit?

Zobrazit příspěvek
Nejčtenější

10 nejekologičtějších potravin! Minimálně jedna vás překvapí

Které potraviny zatěžují naši planetu nejméně? Prozradíme, na čem si pochutnat, aniž by vás dohnaly výčitky svědomí.

Startuje kampaň #druhýživot aneb získejte slevu za nošené oblečení

Luxus vs. konfekce: Kdo je etičtější?

Nejoblíbenější na našem
e-shopu